اخبار و تازه ها

آخرین اخبار شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی (سهامی عام)

 

گام شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی
در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و تمایز در ارایه خدمات پس از فروش


شرکت تکشا به همت متخصصین و کارکنان پر تلاش خود در سال جاری موفق به انجام تعهدات و ارایه خدمات پس از فروش  متمایز به مشتریان خود شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، مهندس امید امیری مدیر خدمات پس از فروش شرکت تکشا با اعلام این مطلب افزود: امسال ، در راستای تحقق شعار سال شرکت مبنی بر افزایش رضایت مشتری و تمایز در ارایه خدمات پس از فروش و با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب، موفق به سرویس دهی منحصر به فرد به  مشتریان خود شده ایم.
وی افزود: پشتیبانی مطمئن و استفاده از روشهای روز آمد در ارایه خدمات پس از فروش ، مهم ترین مولفه ی شرکت تکشا در ارایه خدمات خواهد بود که این اصل بعنوان راهبرد ابلاغی از سوی مدیرعامل محترم شرکت ، همواره مد نظر متخصصین این مجموعه میباشد.
مهندس امیری ضمن بیان برخی از پروژهای انجام شده و در حال اجرای شرکت در حوزه خدمات پس از فروش ، از اجرای قرارداد نصب و راه اندازی دستگاه شیردوش 80 واحدی مجهز به فریم پارالل با سیستم Demax برای دامداری آقای عشاقی در استان سمنان خبر داد و افزود: در این پروژه ، با استفاده از روز آمد ترین فناوری‌های موجود نسبت به پشتیبانی و خدمات رسانی شبانه روزی به مشتری اقدام خواهد شد.
ایشان همچنین نصب و راه اندازی یکدستگاه ماشین شیردوش 60 واحدی با سیستم Dematron70  مربوط به شرکت آوین دشت تاکستان را از دیگر پروژه های در دست اقدام واحد خدمات پس از فروش شرکت تکشا برشمرد.
مدیر واحد خدمات پس از فروش شرکت تکشا درپایان ضمن ابراز امیدواری در تداوم ارایه خدمات به طرفهای تجاری شرکت، تاکید کرد:  بدون تلاش شبانه روزی همکارانم در این واحد، دستیابی به چنین موفقیت هایی امکان پذیر نخواهد بود.
لازم به ذکر است شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی ( تکشا ) بعنوان قدیمی ترین تولید و عرضه کننده تجهیزات مورد نیاز 75 درصد از دامداریهای کشور و زیر نظر شرکت جهانی GEA فعالیت می نماید.